www.mazika4day.lolbb.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.mazika4day.lolbb.com

منتديات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جميله اوى

ورقه
تيمور
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تيمور
عضو نشيط
عضو نشيط
تيمور

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالجمعة أغسطس 17, 2007 6:53 pm

مسطول راح المحكمه القاضي بيساله انت متجوز مين ؟؟ قاله متجوز واحده ست القاضي قاله انت هتهرج ؟ امال في حد بيتجوز راجل ؟؟ قاله المسطول اه اختي

مرة ثلا ثة اصدقاء وعدو بعض انهم يجيبو اكبر قطة فالأول راح حديقة الحوانات جاب قطة، فدخل التاني جاب قطة اكبر شوية، فدخل الثالث اسبوع شهر دخلو يشوفو لقوه قاعد فوق الفيل ويقول حتنو نو يعنى حتنو نو

مره واحد سايق عربيه شاف يافطه مكتوب عليها ( خفف 100 ك) راح مخفف 100 ك لقى يافطه تانيه مكتوب عليها (خفف 50 ك) راح مخفف50ك لقى يافطه مكتوب عليها "اهلا بكم في مدينه خفف

مره واحد ماسك ثلجه ساعتين فاصاحبه بيقوله انتا ماسك الثلجه بقالك كتير قال له نفسى اعرف هى بتخر منين

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة

حد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" يعنى فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحت العيش فى الفن

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض

يا رب تعجبكم النكت
ورقه
عضو نشيط
عضو نشيط
ورقه

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالسبت أغسطس 18, 2007 12:55 pm

lol! lol! lol! lol! lol!

حلوين اوى يا تيموووور ..

تسلمـ

لووولى انا :ح: نكت جميله اوى 104556
تيمور
عضو نشيط
عضو نشيط
تيمور

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالسبت أغسطس 18, 2007 5:28 pm

تسلموووووووو يا ورقه على مرورك

و نورتى الموضوع يا جميل

فيييييييييينكم يا شباب
Monymoon
المشرفين
المشرفين
Monymoon

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 9:30 pm

بجد يا تيمور نكت تجنن كلها زي العسل وخصوصا دي

حد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

بجد موتتني من الضحك

تسلم يا جميل ومنتظرين المزيد
mshmsha
المشرفين
المشرفين
mshmsha

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2007 4:42 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله نكت عسل اوي
تسلم ايدك يا تيمور
maro
عضو ذهبى
عضو ذهبى
maro

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2007 2:18 pm

ههههههههههههههههههههه
والله ياا تيمووو
النكت زى العسل
يلااا عاايزين تاانى
تيمور
عضو نشيط
عضو نشيط
تيمور

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 5:33 pm

تسلمووووووووو على ضحكتكم الجميله اللى نورت الموضوع
نكت جميله اوى 79858
و هجبلكم تانى
نكت جميله اوى 104556
سندريلا الحب
عضو نشيط
عضو نشيط

نكت جميله اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله اوى   نكت جميله اوى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2007 10:47 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههة
هههههههههههههههههههههههة بجد نكت جميلة قوى والواحد كان نفسة يضحك طيب تسمحولى ابقة رخمة واقول نكتة رخمة زيى بس ممكن تكونو عارفينها
مرة واحد اسمة حنفى وواحد اسمة محمد محمد محترم ومش بيطلع من بقة العيبة
حنفى بقة مش محترم
الاتنين عايشين مع بعض كل يوم حنفى يصحى بدرى عن محمد وينادى علية ويقلة يامحمد محمد يقول نعم يقول لة طظ فيك وكرر الموضوع دة كل يوم محمد اضايق راح اشتكى للناس وقال لهم على اللى حنفى بيعملة قالو لة اصحى انت بدرى واعمل فية اللى بيعملة
فقام تانى يوم ونادى على حنفى قال لة ياحنفى قال لة مين قال لة انا محمد قالة طظ فيك[center]

نكت جميله اوى
صفحة 1 من اصل 1