www.mazika4day.lolbb.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.mazika4day.lolbb.com

منتديات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس

hekaya82
Monymoon
mshmsha
ReRe
bosy
vevooo
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
vevooo
الادارة
الادارة
vevooo

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 12, 2007 11:28 am

اية يا جماااعة ما حدش حيدخل ولا اية؟
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680
Monymoon
المشرفين
المشرفين
Monymoon

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 12, 2007 7:30 pm

1- حدد مكانك وماهى الاشياء التى بجوارك؟

هههههههههههههههه سؤال محرج جدااااااااااااااااااا
انا في اوضتي وقدامي ترابيزة الكمبيوتر وطبعا مش مرتبه هههههههههههههه
وعلي شمالي حامل مصحف مقرأه يعني وكرسيين عليهم كتب وسجاده واخر لغبطه وورايا السرير وما ادراكم ما السرير ههههههههههههه كله هدوم والاوضه متبهدله شويه ايه الفضايح دي بس ههههههههحـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 786682
والكوميدينو عليه بقي بلاوي كريم بس مش صانسلك هههههه لا حمام كريم بس حلو بخلاصة الثوم استعملوة يجنن ههههه والشرج بتاع الموبيل وشراب ههههههه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717ايه القرف ده هههههههههه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556

2-ماهوا برنامجك اليومى يعنى ايه اللى معتاد تعمله من اول متصحى من النوووم لحد متنااااام

يومي بيبدأ من قبل الفجر بشوية اصحي اصلي واستنه الفجر وممكن اكون علي النت وبعد الفجر ممكن انام ساعتين وممكن لا وبعدها اجهز الفطار وافكر هنتغدي ايه وبعد كل ده ممكن انزل الجامعه لو ورايا حاجه واستني بالليل عشان اكلم خطيبي وغالبا بيطنشني ومش بيكلمني هههههههههههههه بس بحاول بقدر الامكان ان اليوم مش يضيع من غير ما استغله كويس لان عمرنا مهما طال قصير
اتكلم على اليوم الطبيعى اللى على طول بيتكرر مش يوم معين وبالتفصييييييل حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 79858

3- ايه الالوان اللى بتحب تلبسهااا دايما وايه استايلك فى اللبس يعنى مثلا لو البنات بتحبى تلبسى جيبات ولا بنطلونات ولو بنطلونات جيينز ولا قماش عادى يعنى قول استايلك فى اللبس بالتفصيل

الالوان ياستي احب الالوان الفاتحه بتحسسني بفرحه حتي لو زعلانه زي الروز والاصفر بموت فيه اصفر في اسود تاكسي اسكندريه يعني ههههههههههه وكل الفواتح

بحاول علي قدر الامكان تكون لبسي جيبات وتكون محترمه بس لو في بنطلون مش مهم نوعه بس اهم حاجه اكون لابسه طويل
عارفة انه سؤال رخم بس تغيير حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

4- حبيت قبل كدااا او ارتبطت قبل كدا ؟ عاوزين صراحة احنا هنا كلنا اخواات حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 860728

الحمد لله علي نعمة الحب ولكن بحدود
5- ايه الاشياء اللى متعلقة عندك على الحيطة هههههههههههههههههه

يالهوي يالهوي

عندي صورة لتويتي ولبطوط وصوره لبوه وحروف كلمة love وحروف اسمي واسم اختي وقلوب وصور لاختي في خطوبتها

ايه الاسئلة الرخمة دى

ههههههههههههههه لا مش كلها رخم هيه محرجه بس
بس تسلم ايديكي يا عسل

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
vevooo
الادارة
الادارة
vevooo

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 2:14 pm

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 923410
hekaya82
المشرفين
المشرفين
hekaya82

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 2:42 pm

1- حدد مكانك وماهى الاشياء التى بجوارك؟

من المرات النادره الاوضة مترتبه ... انا قاعد على السرير ... و قدامي ترابيزة و الاب توب عليها و على شمالي كنبة من اللي بتطلع و تدخل ... و فيها مكتبه ... و عليها هدوم اللي كنت بيها في الشغل و شنطة الاب ... و على يميني التي في "14 بوصة" و جنبه الكمبيوتر ال "PC " و بعدين قدامي الدولاب و السرير التاني ... و البورد بتاع الرسم بتاع اخويا ..ممممممممم

2-ماهوا برنامجك اليومى يعنى ايه اللى معتاد تعمله من اول متصحى من النوووم لحد متنااااام

دا ايه الملل دا ... طب انا هقولك و هتعرفي ليه ملل ... بصحى من النوم متأخر على الشغل حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786 باخد دش او لو متأخر اوي بكتفي بالعادي حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 670790 ... و بلبس اي حاجة و انزل جري عشان اروح الشغل بأناضل عشان اركب الميكروباص ... هههههههههه و اوصل و انزل اقعد اشتغل لغاية الساعة سبعة تمانية و ارجع ... آكل و اصلي لو ما صليتش و لو في وقت اقعد على الكمبيوتر و لو مفيش بنام قتيــــــــــــــــــــــــل ... ملل X ملل
اتكلم على اليوم الطبيعى اللى على طول بيتكرر مش يوم معين وبالتفصييييييل حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 79858

اي خدمة ... شفتي بقى الزهق اللي الواحد فيه ... بالذمه مش الوحش كان احسن حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 36981

3- ايه الالوان اللى بتحب تلبسهااا دايما وايه استايلك فى اللبس يعنى مثلا لو البنات بتحبى تلبسى جيبات ولا بنطلونات ولو بنطلونات جيينز ولا قماش عادى يعنى قول استايلك فى اللبس بالتفصيل

الالوان انا بحب البني بدرجاته في البنطلونات ... بس مش الغامق اوي و بحب اللون السماوي في التي شيرتات و القمصان ... بحب كمان اللون المزهزه ... يعني مش بحب اللون المطفي ... بحب ألبس بناطيل قماش ,,, و اكيد مش بلبس جيبات الا لو كنت من اسكتلندا ... و انا من حلوان حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556 و مش بنلبس جيبات هناك .... انا عمان بميل للكلاسيك المكاجويل ...
عارفة انه سؤال رخم بس تغيير حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

يا ستي و لا يهمك

4- حبيت قبل كدااا او ارتبطت قبل كدا ؟ عاوزين صراحة احنا هنا كلنا اخواات حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 860728

دانا كنت حبيب كبيــــــــــــــر

5- ايه الاشياء اللى متعلقة عندك على الحيطة هههههههههههههههههه

هو برواز مكتوب عليه الله

ايه الاسئلة الرخمة دى

مش عارف جايباها منين
http://youngpharoah007.spaces.live.com/
daanaa
الادارة
الادارة
daanaa

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 9:19 pm

- حدد مكانك وماهى الاشياء التى بجوارك؟

قاعده اودام الكمبيوتر و قدامى الشاشه و فوقيها كاميرا و جمبيها السماعات و نمن الناحيه التانيه اتنين قران فوق بعض و على الترابيزه بردو جبنه شيدر و جبنه رومى و لانشون مبنساش نفسى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717 وورايا سريرى زى ريرى و فيفوو على ايدى اليمين بلكونه صغنونه بس قفلاها عشان الدنيا برد وفيه كومدينو جمب السرير عليه دباديب وموبايل و اذكار الصبح و المساء و سلسله و خاتمين حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

2-ماهوا برنامجك اليومى يعنى ايه اللى معتاد تعمله من اول متصحى من النوووم لحد متنااااام[color=cyan]اتكلم على اليوم الطبيعى اللى على طول بيتكرر مش يوم معين وبالتفصييييييل حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 79858

منتى عارفه الملل بصحى الساعه 2 كده اغسل المواعين و اشوف ماتما عاوزه ايه فى البيت و اتفرحج على التيلفزيون و اصلى طبعا و متاخر شويه بدخل النت على الساعه 8 كده و اقعد كتير عليه لغايه ما احمد يجى بليل اروح اكلمه لغايه الفجر و اصلى و اكلمه تانى و لو هينام اقعد على النت لغايه الشروق كده و اروح انام تانى

]عارفة انه سؤال رخم بس تغيير حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

[color=cyan]انا بحب البنطلونات بس الناس بتقولى انى ببقى لذيذه فى الجيبات اكتر على العموم بلبسهم الاتنين و بحب الالوان الغامقه اكتر فى اللبس بحب الاسود و البنى جدااااااو بردو بحب الاورانج و البنك من الفواتح

وبحب الكاجوال اكتر كتييييييير من الكلاسيك

بس بردو الكلاسيك بلبسه فى اوقاته

- حبيت قبل كدااا او ارتبطت قبل كدا ؟ عاوزين صراحة احنا هنا كلنا اخواات حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 860728

]اه حبيت الحمد لله مره واحده فى حياااااااااتى

والحمد لله الحمد لله اتخطبنا

ويارب نعيش مع بعض على طول فى حب و سعادi

قولوا اميــــــــــن

5- ايه الاشياء اللى متعلقة عندك على الحيطة ههههههههههههههههه

برواز عليه حصانين

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556

وقطه عسوله خالص

وتويتى نايم و فوقيه ابنه باين

ونتيجه

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 786682

فكرتونى و الله عاوزه اعلق حاجات تانيه فى اوضتى

ايه الاسئلة الرخمة دى

لا و الله دى زى العسل يا ريرى تسلم ايدك

عدل سابقا من قبل في الأربعاء نوفمبر 14, 2007 1:46 pm عدل 1 مرات
vevooo
الادارة
الادارة
vevooo

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 14, 2007 12:31 pm

ميعاد اسئلة انهاردة
اسئلة انهاردة خفيفة ولذيذة
وبتمنى انها تعجبكم
1-تقول لمين العبارات دى:
1) الدنيا سلف ودين
2) ولا تنسانى
3)بالسلامة
4)أنا حرة أو حر
5)ما صعبتش عليك
6)صعبان عليا
7)شكرا"
8)قولت اية
9)بتحب نفسك
10)كنا زمان
11)شوية عيال
12)روحى فيك
13)انتهينا من العتاب
14)قربك نار
15) بطلب السماح
16)خلص الكلام
ادينى رأيك فى الكلمات دى(الرد ميكنش كلمة واحدة وبس ) حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680
الصدق
الكذب
الامل
الغرور
العصبية
الحب
الجرح
الجواز
الجمال
المعقول
الضمير
الواقع
الضحك
الاصحاب
الاحساس
الذكرى
الحلم
الجرأة
الانتظار
العقل
مش عايزة اختصار فى الاجوبة
طولوا زى ما انتم عايزين
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 906928
ReRe
Admin
Admin
ReRe

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 14, 2007 1:24 pm

جميلة اسئلة النهردة يافيفو
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 923410 اما احل بقا
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 670790

1-تقول لمين العبارات دى:

1) الدنيا سلف ودين
لخطيبى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786

2) ولا تنسانى
لخطيبى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 188745
3)بالسلامة
للحزن

4)أنا حرة أو حر

5)ما صعبتش عليك
لخطيبى اما جرحنى

6)صعبان عليا
بيصعب عليا اوى اوى الحمار اما اى حد بيضربه
بحس انه ضعيف ومش قادر يتكلم وعمال يتضرب وهوا شايل حمووول فوق ضهره وساكت
بيصعب عليا اوى

7)شكرا"
لربنااااا حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 280279 على كل شىء حتى لو وحش

8)قولت اية
لمحمد ابن اختى اما بيبتدى ينطق الكلام وينطق كلمة ببقا عاوزاه يقولها تانى
هههههههههههههههههههههههههههههههه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

9)بتحب نفسك
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786 مينفعش اقول حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786
10)كنا زمان
شكلك بتحبى محمد محيى يافيفو حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
لأيام الجامعة واصحاب الجامعة كلهم
11)شوية عيال
ساعات بحس انا واصحابى واحنا مع بعض اننا اطفال صغيرين يبقا ياترات بقولها لمين

12)روحى فيك
حبيبــــى ربنا يخليهولى يارب حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 587911

13)انتهينا من العتاب
ماما حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 638515

14)قربك نار
الخووف والشك

15) بطلب السماح
لربنا

16)خلص الكلام

لصديقة كنت بحبها بس اتخدعت فيها مع انى مشوفتهاش حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 36981

ادينى رأيك فى الكلمات دى(الرد ميكنش كلمة واحدة وبس ) حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680

الصدق
الصدق بقا عملة نادرة جدااااااااا جدااااااااا الايام دى
ونفسى تبقا موجودة فى كل شخص اعرفه وقريب منى حتى اقرب الناس ليا مش بيبقا فيها الصفحة دى بس الصدق حاجة جميلة جدا جدا ولو موجودة فى انسان بيبقا فعلا انسان كويس جدااا جدااا لانها صفة من صفات الرسول كمان وكان عليه الصلاة والسلام يسمى الصادق الامين فاكيد من اعظم الصفات
الكذب
اهو الكدب دا اللى بقا عملة عكس نادرة هههههههههههههههههههه
الحياة بقت كلها كدب فى كدب خلاص مبقاش فيه صدق ولا اخلاص للأسف انا بشوف اقرب الناس ليا بيكدبوا عليها فبكره الصفة دى جدا جدا يمكن عشان جربت اثرها فى يوم من الايام ولحد دلوقتى متأثرة بيها حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786

الامل
اهم حاجة فى الحياة وعايشين عليه
كل انسان عايش على امل حاجة
كلنا عايشين على امل ان ربنا يدخلنا الجنة عايشين على امل اننا يبقا لينا بيت واسرة واللى عاوز يبقا ام واللى عاوز يبقا اب واللى على امل انه يتجوز الانسان اللى بيحبه و.....الخ
فالامل حاجة مينفعش نعيش من غيرها وألا ميكونش لينا هدف فى الحياة ..

الغرور
صفة وحشــــــــــة جداااا وانا عن نفسى مش هتكلم عليها كتير لأنى فعلا مش بعامل اى
حد مغرور ولو حصل واتعاملت مع اى حد مغرور بتبقا معاملتى ليه سطحية وبس
لكن انا بكره الغرور جدا وربنا يكفينا شر الغرور والمغرورين..

العصبية

الصفة التى اتحلى بيها هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة اتحلى دى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
لآ بس فعلا العصبية دى حاجة وحشة جداااا جداااااااا وللأسف انا عصبية جدا جدا
ومش قادرة ابطل عصبية خالص ومدايقة على نفسى وعلى اى حد عصبى وخطيبى كمان عصبى جدا ودا بيسبب مشاكل بينا كتير عشان كدا انا بكره الصفة دى جدا بردو
بس صحابها لآلآلآ حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938
الحب
احلى حرفين فى الوجود
ال ح وال ب
احلى حاجة فى الدنيا ومن غيرها منعرفش نعيش ومن نعم الله علينا ويارب الناس كلها تحب
اذا كان حب الام او الاب او الزوج او الزوجة
او الخطيب حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 697938 وخطيبته
والاخوات والاصدقاء المهم يعنى الحب دا شىء جميييييييييل جدااا ونعمة غالية اوى
الجرح
اصعب شىء فى الوجود واقسى شىء فى الوجووود بردو
ياااارب محدش يتجرح ابدا
مش هقدر اقول عليه غير كدا عشان انا جربته فى يوم من الايام وشايفة انه حاجة صعبة اوى مهما حكيت عليها مش هيكفى ..
الجواز
حياة تانية ودنيا تانية غير اللى عايشينها مسئولية كبيرة كمان
ونص الدين حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 280279

الجمال
الجمال جمال القلب والروح مش الشكل وبس

معلش يافيفو هكمل الاجوبة فى وقت تانى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 507380
https://mazika4day.alafdal.net
maro
عضو ذهبى
عضو ذهبى
maro

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 15, 2007 1:39 am

اهلا فيفوو
معلش بقى انا اول مره هشارك معاكى ف التوبيك ده
يلاا بقى
بسم الله الرحمن الرحيم
1-تقول لمين العبارات دى:
الدنيا سلف ودين
لى وحده صحبتى
2) ولا تنسانى
ليكم كلكم اوعى حد ينساانى
3)بالسلامة
للدراسه
4)أنا حرة أو حر
لكل الناس
5)ما صعبتش عليك
لوحده صحبتى
6)صعبان عليا
لوجده صحبتى بردوه
7)شكرا"
لربنا طبعاااااااااا
8)قولت اية
Shocked
9)بتحب نفسك
اه بحبهاااااااا

10)كنا زمان
لحد كنت اعرفه
11)شوية عيال
انا واقريبى لما بنتجمع كلنا مع بعض بنقى عيال عياال
12)روحى فيك

لشخص فعلاا روحى فيه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 188745
13)انتهينا من العتاب
لا لسه متنهتش
14)قربك نار

للغدر والفراق
15) بطلب السماح

للربناا
16)خلص الكلام
مش لحد
الصدق
احلى حاجه ف الدنيااا
مع انه ممكن يوديناا وراء الشمس ومش اى حد بيقدر يستعمل الصدق ده ف كلاامه
تخيل يومك بيه ومن غيره وقولى ايه الفرق
الكذب
اووحش حاجه ف الدنيا مع انه كتير بينجيااااااا
وكتير بنخدع ف نااااس بسبب ده حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 635261
الامل
شىء مطلوب مننا ف الحياه
والناس كلهااا عايشه عليه
الغرور
صفه وحشه بس ف كتير من الناس مش بيتقى حاسه بيهاا
العصبيه
من اووحش الصفاااااااااااااااااااااااااات
ومعظم الشعب المصرى عايش بيهاااااااااااااااا
وللاسف انا من ضمن الشعب المصرى
وعايشه بيه ونفسى ابطل العصبيه
الحب
اجمل حاااجه بجد
تخيلو الدنيا كدا من غير حب
هتخرب ع طول
نعمه من نعم الله
الجرح
ع اد ما الحب حاااجه كويسه ع اد ما هوه حاجه وحشه
سااعات كتير بنجرح من اكتر شخص حبناه
الجواز
نص الدين
دنيا تانيه خاالص بذات بقى لما تجوزى حد انت بتحبيه
الجمال
جمال الروح والطبع affraid
المعقول
Shocked
الضميرر
ياريت الشعب المصرى يكون عنده ضميره ف عمله
لو كان ندنا الضمير ده مكنش حالنا بقى كدا
الواقع
لازم نعيشه
ف ناس بتخيل حاجه وتعيش فيهااااا
وتصحى ع حاجه تانيه خالص
الضحك حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
شىء مطلوب مننا
لازم نتضحك بردوه بس بسبب يعنى
الاصحاااب
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 329767
دلوقتى ممكن الصاحبه تبيع صحبتها عشان واحد بتكلمه
بس كلمه الصحبيه مش اى اتنين يكونوا مع بعض نطلق عليهم
انهم اصحاب
الاحسساس
يعنى لازم نبقى عندنا دم ونحس بالاخرين حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
ونحس باهلينااا
الذكرى
حاجه مش بتفأل بيها حالص
الحلم
كلنااا بنحلم
وحاجه مش بنستغنى عنهااا خاالص
بحلم بحاجه بنكون واثقين اننا مش هنوصلهاا
الجرأه
سااعت بكون جريئه وساعات كتيره لاه
بس ف زمانا ده لازم نكون عندنا جراه
الانتظاار
بكره اوووووووووووووى
ولو ايه كماان انتى بقى مستنيه حااجه حلووه اووى هتجيللك وتكونى منتظرهااااااااااا
يااااااااااااا شىء رخم اووى
العقل
العقل زينه
وطبعاااا يا بناتيت زى متوا عارفين انكوا واخدين لقب
انكون ناقصات عقل
طبعا انا مش منكواااا حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
مش عارفه هما واخدين عليكم كدا ليه
فيفووووووو والله الاسئله كلها حلوووووه زيك
ميرسى يا جميل
hekaya82
المشرفين
المشرفين
hekaya82

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 19, 2007 6:51 am

1) الدنيا سلف ودين
لكل واحد فاكر انها دايمه ليه ... و ميعرفش انها لو دامة لغيره ما وصلته
2) ولا تنسانى
لكل واحد حبيته و حبني ... لكل واحد بعيد دلوقتي بس ليه مكان كبير عندي
3)بالسلامة
لناس مفكرتش قبل ما تمشي
4)أنا حرة أو حر
لكل الناس
5)ما صعبتش عليك
----
6)صعبان عليا
للي فاكر انه انصح من الكل
7)شكرا"
ليكم ... حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 587911
8)قولت اية
---
9)بتحب نفسك
واحد صاحبي ... دايما بيهتم انه يخرج معانا لما يكون في مصلحة ليه
10)كنا زمان
ياااااااااااااه ... لاصحابي بتوع ابتدائي ... تخيلوا لسه فاكرهم حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 84145
11)شوية عيال
هههههههههههههه ... بعض زمايلي
12)روحى فيك
ماما و بابا
13)انتهينا من العتاب
-----
14)قربك نار
ممممممم مش عارف ... بس اصدقاء الشقاوة حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 635261
15) بطلب السماح
ماما و بابا
16)خلص الكلام
.....

الصدق
الصدق ساعات بنحس انه ممكن يكون صعب لكنه في الحقيقة لما تقوله كأنك زحت جبل من على قلبك ... و مهما كانت النتائج انت بكل تأكيد مرتاح جدا

الكذب
من الآخر كده ملوش رجلين ... يعني الكذاب هيقع هيقع ... ملهاش حل ... و بعدين دايما بيبذل مجهود كبير جدا ... عشان يستمر بس بيتعب و بيقع ... و كمان دايما مخنوق و حاسس ان مش قادر يتنفس

الامل
عارفين لما تسافروا بلد بعيده بالعربية ... لما تنام و تصحى و مش شايف غير صحراء لمدة تلات او اربع ايام ... ايه اللي مخليك تستحمل ... أمل الوصول

الغرور
وحش جدا ... و لما تقع محدش هيتعاطف معاك خالص ... و مش هتلاقي حد جنبك

العصبية
ممكن تخليك تخسر كتير اوي ... لازم تحاول تسيطر على نفسك ... عشان و انتي متعصب ممكن يتقال كلام صعب و جارح مش هتعرف ترجع عنه

الحب
لا مووووووووري ... هههههههههههه ... انا احب اذا انا حي ...

الجرح
يمكن ان تجرحني في لحظه ... و لكنك ستحتاج دهرا لتداويني .... طبعا دا لما تجرح قلبي ... لكن لما تعورني ... و كده ... شوية ميكروكروم و شاش و بلاستر يحلو القصه كلها

الجواز
حياة جديده لكل من بدأها ... تحيا بالحب و الاحرام و التقدير ... و تصبح جنه
تتحول الى جحيم اذا اختفى التفاهم و التقدير ... و مات الحب

الجمال
هو كل ما يدخل االسرور على القلب و يجعله اكثر انشراحا

المعقول

الضمير

الواقع

الضحك

الاصحاب

الاحساس

الذكرى

الحلم

الجرأة

الانتظار

العقل

hekaya82
المشرفين
المشرفين
hekaya82

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 19, 2007 6:59 am

المعقول

حلم كان ايام زمان ... دلوقتي مفيش حاجة كده ... و محدش ينتظر كلمة ان اللي بيعمله دا معقول او مش معقول
الضمير
بردو كان زمان ...

الواقع
اللي تعيشه و انت مش طايقه مهما كان ...

الضحك
ياااااااااااااااااااااااااه ... هما لسه بيبيعوه؟؟؟

الاصحاب
بقوا قليلين اوي في الوقت دا ... و اللي موجود منهم ربنا يبارك فيهم ... و ما يتغيروش

الاحساس
نعمه ...

الذكرى
لما بنشتاق للي فات بنفتكرها ... بس

الحلم
دا اللي لما تنام بالليل ممكن تشوفه ... غير كده انسى

الجرأة
دلوقتي .. بقت بجاحة و وقاحه ... الجرأة الوحيده انك تغلط في كل الناس ... الجرأه الوحيده انك تتعامل معاهم بتعالي ... لكن ايام ما كان معناها اقدام و شجاعه و انكار للذات ... دا ولى خلاص ... و مش راجع تاني الا لما نتغير خالص ... او نتخلص احنا خالص

الانتظار
لما بقعد استنى و اتمنى و في الآخر ... و لا حاجة بتحصل
العقل
زينه ... و على رأي شهود
hekaya82
المشرفين
المشرفين
hekaya82

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 19, 2007 6:59 am

يمكن ردودي كئيبة ... بس دا راجع لحالتي النفسية دلوقتي .... معلش
shahood
المشرفين
المشرفين
shahood

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 19, 2007 4:41 pm

1-تقول لمين العبارات دى:

1) الدنيا سلف ودين
للي بيظلمو حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786 هههههه

2) ولا تنسانى
لكل اللي بحبهم
3)بالسلامة
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 544857 لناس متستحقش انها تفضل
4)أنا حرة أو حر
للي بيزهقوني حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680 ههههه
5)ما صعبتش عليك
مش بحب اصعب على حد ..
6)صعبان عليا
للناس اللي فاكره انها اذكى .. وان احنا اغبيا
7)شكرا"
لكل انسان عمل معايا خير حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
8)قولت اية
لنفسي
9)بتحب نفسك
اممم مش عارفه
10)كنا زمان
مش لحد
11)شوية عيال
هههههههههههه ليا انا وصحباتي lol!
ههههههههههههههههههههههههههه
12)روحى فيك
مامي حبيبتي
13)انتهينا من العتاب
ههههه مش عارفه .. مش لحد حاليا
14)قربك نار
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 638515
15) بطلب السماح
من الله
16)خلص الكلام
ههههههههههه كنت بقولها لما نكون بنتكلم انا وحد ونكست فجأه هههههههههه

الصدق
احلى حاجه
الكذب
اوحش حاجه ههههههه
الامل
اممم حلو لما يتحقق ويكون صح ..
الغرور
من اسوء الصفات ..
وبتخلي الواحد بعيد عن الاخرين
العصبية
ههههههههههه ساعات بتبقا حلوه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 189434
الحب
امممم مفيش حياه من غير حب ..
مش شرط يكون حب حبيب لحبيبته والعكس ..
حب الناس حب الاهل حب الدين حب كل حاجه حولينا ..
ولو كانت الحياه من غير حب حتبقا حاجه وحشه جدا ...
الجرح
بيئلم هههه
الباقي حجاوب عليه بكره ان شاء الله .. تعبت lol! ههههه
AnGel
عضو ماسى
عضو ماسى
AnGel

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 20, 2007 4:22 am

1-تقول لمين العبارات دى:

1) الدنيا سلف ودين
لأي حد عمل معايا خير او شر معايا

2) ولا تنسانى
اكيد طبعا لكل حبيابي واصحابي

3)بالسلامة
لأي حد مسافر او اي حد مش عايز يتعرف عليا

4)أنا حرة أو حر
لأي حد معدا الوالدين

5)ما صعبتش عليك
مش بصعب على حد

6)صعبان عليا
لأي حد مسكين هههههه

7)شكرا"
لكل اللى بيخدمني او يعمل فيا خير

8)قولت اية
لأي حد انا مسمعتوش كويس ههههه

9)بتحب نفسك
دي اقولها للأناني

10)كنا زمان
مش لحد

11)شوية عيال
هههههههه مش عارف بس للاعداء دايما بعتبرهم شويه عيال

12)روحى فيك
لصحابي وقرايبي

13)انتهينا من العتاب
مش لحد

14)قربك نار
والبعد عنك انتحار حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717 لا دي مش هقولها لحد بردو

15) بطلب السماح
من الله سبحانه وتعالي

16)خلص الكلام

اقولها لحد بكلم معاه ويخلص الكلام ومنلقيش حاجه نقولها

ادينى رأيك فى الكلمات دى(الرد ميكنش كلمة واحدة وبس )

الصدق
حاجه جميله اوي

الكذب
حاجه وحشه اوي حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الامل
الله دي حاجه جميله اوي

الغرور
لالا دي حاجه وحشه اوي حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

العصبية
لا لا دي حاجه مش كويسه خالص حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الحب
دي حاجه حلوة اوي وحاجه وحشه اوي حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الجرح
يلاهوي دي حاجه فظيعه جدا حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 168888

الجواز
دي حاجه جميله بجد حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الجمال
طبعا الجمال شئ جميل

المعقول
حاجه وسطيه حلوة خير الامور وسط

الضمير
دفنته من زمان بصراحه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الواقع
لا انا بحب اعيش في خيالي واحوله لواقع حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الضحك
حاجه جميله بس لما يكون في وقته بس

الاصحاب
احسن حاجه الاصحاب

الاحساس
زيه زي الضمير بالظبط حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717

الذكرى
لما بتكون ذكري جميله بنحب انها متتنسيش لاكن لما تكون زكري مريره بندعي ربنا انها تتنسي ولا نفكر فيها

الحلم
مفيش انسان ميعرفش يعيش من غير حلم سواء حلم المستقبل او حلم النوم ودي حقيقه علميه

الجرأة
بتبقا كويسه بس في فرق بين الجرأه والوقاحه

الانتظار
مش بحب انتظر خالص دايما انا متسرع

العقل
الحمد لله على نعمه العقل ربنا وهبلنا العقل وميزنا عن خلقه
vevooo
الادارة
الادارة
vevooo

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 20, 2007 9:38 am

ريرى : مرسى يا ريرو ويا رب تكون الاسئلة عجبتك المرة دى
ومستنياكى تكملى باقية الاسئلة حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680
مارو : مرسى يا جميل ويا رب تنورينى دايما" باجابتك العسولة وانا كنت مبسوطة يا مارو انك جاوبتى معانا واجابتك عجبتنى ومستنياكى فى الاجابة على الاسئلة الجايةحـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 970553
حكاية: اجابتك مش كئيبة ولا حاجة .. حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 124588 المهم انك قلت ال عايز تقولة .. وسيب
لنا احنا نقولك ان كانت اجابتك كئيبة ولا لأ. مرسى يا احمد ودايما" منورنى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 970553
شهود: منورانى يا قمر بس برضة عملتى زى ريرى ومكملتيش حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 645390
مستنية تكملى يا شوشو انتى وريرى
انجل: يا دى النور... يا دى النور.. نورتنى مع ان معظم اجابتك كانت حاجة كويسة وحاجة وحشة حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 405675 بس كفاية انك نورتنى ورديت على الاسئلة ..مرسى يا محمد حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 970553
مستنياكم يا ريرى وشهود تكملوا وبلاش كسل
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680
shahood
المشرفين
المشرفين
shahood

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 20, 2007 10:08 am

فيفــــــــــووو .. الحمدلله عالسلامه .. وحشانا والله ...
نكمل .. احم احم

الجواز
______
الجمال
الجمال حمال الروح lol! هههههه
الجمال حاجه جميله جدا .. ان الواحد يبقا جميل بروحو بشخصيتو بطبعو ..
ولما يبقا الواحد كده حيشوف كل حاجه جميله .. وحياتو حتبقا اجمل ....

المعقول
اممممم حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 544857 الصح
الضمير
الكلمات بقت صعبه كده ليه هههههههههه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556
اممم الانسان بدون ضمير يبقا مش انسان حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 124307
الواقع
اللي احنا عايشينو حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 638515 رضينا بيه او لا .. حنفضل عايشين فيه .. لان هو ده واقعنا ...
الضحك
احلى حاجه لما يبقا من قلبك ومع حد بتحبو ..
وبيحبك ...
الاصحاب
الاصحاب بجد هما احسن واحلى ناس ..
ويريت لما الواحد يلاقي صاحب كويس بجد يتمسك فيه جدا ..
مفيش احلى من الاصحاب
الاحساس
احساس حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 104556 ههههههه
الحب .. الكره .. العطف ... دي كلها احاسيس هههههههههه
بس في ناس متعرفش ايه هو الاحساس للاسف حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 36981
او مش بتحس بمعنى اصح ..

الذكرى
لو كانت جميله بنتمسك فيها وبنحتفظ بيها..
وبنحب انها تكون معانا دايما .. لمجرد انها ذكرى جميله ..
ولو كانت وحشه .. بنتناساها .. وبنوهم نفسنا اننا نسيناها ..
عشا ننساعا فعلا ...
الحلم
المش واقع .. عكس الواقع حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 751717
الجرأة
حاجه جميله جدا .. لو كانت جرأه بجد ..
بس متكونش وقح وتيجي تقولي خليك جريء ..
بعض الناس مبقتش تفرق بين الجرأه والوقاحه .. للاسف ...
الانتظار
اممم غالبا بتبقا حاجه وحشه ..
وساعات بتوجع .. لما تنتظر حاجه مش موجوده ..
او مش حاجه مش حتيجي ..
وساعات بنبقا عارفين انها لا يمكن تيجي .. بس بنفضب بنسنتنى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 779466
العقل
بدونو حنبقا كلنا مجانين lol! ههههههههههه
اخيــــــــــــــــرا ههههههههههههههههههههه
مرسي فيفو عالاسئله حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 397587 حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 397587
vevooo
الادارة
الادارة
vevooo

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 6:08 am

ايوه كدا يا شهود
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 923410
مرسى يا قمر انك رديتى على باقية الاسئلة وجبرتى بخاطرى حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 247786
نورتينى يا شوشو واجابتك كانت عسولة زيك
حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 84145
shahood
المشرفين
المشرفين
shahood

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس   حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 5:41 pm

وانتي مجاوبتيش عالاسئله ليه حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 544857

وبعدين ابقي افتحي الميل لما تدخلي حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس - صفحة 3 217680

حـــــــــــوار مع النفــــــــــــس
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3